Przelew na konto bankowe 
- Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
Płatności elektroniczne "Autopay"
- W sklepie płatności elektroniczne obsługiwane są przez Autopay. W wygodny sposób jest możliwość zapłacenia za swoje zamówienie za pomocą: przelewu błyskawicznego, karty debetowej lub kredytowej (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), BLIK lub Google Pay.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
PayPo
- PayPo to forma płatności online za zakupy w sieci, dzięki której klient sklepu internetowego może kupić produkty i zapłacić za nie nawet za 30 dni bez dodatkowych kosztów, korzystając z usługi “Zapłać za 30 dni”. Klienci PayPo, po spłaceniu jednej transakcji w całości w ciągu 30 dni, zaczynają korzystać z usług, które umożliwiają spłatę zamówienia w ratach (“Zapłać w ratach”, “SmartPlan”) lub w ciągu 30 dni.
Pobranie
- Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.