Reklamacja

Reklamacja wadliwego produktu

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo go reklamować. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@amibo.pl lub drogą pocztową na adres Amibo.pl ul. Armii Krajowej 1B, 88-100 Inowrocław .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Większość oferowanych produktów posiada 24 miesięczną gwarancję producenta, wyjątkiem jest linia urządzeń profesjonalnych z przeznaczeniem dla salonów fryzjerskich, których gwarancja wynosi 12 miesięcy (Babyliss Pro, Wahl, Moser, Ga.ma).

☑️ Reklamację zgłosisz przez formularz w zakładce kontakt.

Wysyłka

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Amibo.pl ul. Armii Krajowej 1, 88-100 Inowrocław (koszt ponosi kupujący, natomiast my oferujemy darmowy zwrot).

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

☑️ Dodatkowe informacje znajdziesz w regulaminie sklepu.

 


Pobierz - Formularz Reklamacji


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl