Reklamacja

Reklamacja wadliwego produktu

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo go reklamować. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@amibo.pl lub drogą pocztową na adres Amibo.pl ul. Armii Krajowej 1B, 88-100 Inowrocław .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Większość oferowanych produktów posiada 24 miesięczną gwarancję producenta, wyjątkiem jest linia urządzeń profesjonalnych z przeznaczeniem dla salonów fryzjerskich, których gwarancja wynosi 12 miesięcy (np. Wahl, Moser, Ga.ma...)

Po więcej informacji zapraszamy do formularza w zakładce Kontakt.

Wysyłka

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Amibo.pl ul. Armii Krajowej 1B, 88-100 Inowrocław (koszt ponosi kupujący, natomiast my oferujemy darmowy zwrot)

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.

 


Pobierz - Formularz Reklamacji


Newsletter
Chcesz otrzymywać informacje o promocjach? Zostaw nam swój adres e-mail.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl